Kuidas saada aru, milline kirbukas on kvaliteetne?
22. november 2017
Kirbukas ehk iseteenindav kirbuturg on muutunud populaarseks hobiäriks. Kuigi kirbukaid kerkib kui seeni pärast vihma, siis erinevad need tasemete, kvaliteedi ja hinna poolest palju. Siin on sulle paar head nõuannet, kuidas aru saada, kas kirbukas väärib tiitleid või mitte.
*Vaata nende kodulehte
Koduleht on elementaarne, mis ühel ettevõttel peab olema. See juba sedavõrd ABC’na turundusplaanis sees, et kui ettevõttel ei ole kodulehte, siis on midagi valesti. Hinda kodulehe kvaliteeti – kas see on värske, on seal kontaktandmeid, pilte ja ladusat sisu või kubiseb tekst kirjavigadest ja kuskil pole ühtegi pilti kirbukast?
*Vaata, kus kirbukas asub ja palju avatud on
Nn “pärapõrgus” asuvad kirbukad, mis on lahti vaid paar korda nädalas ei kõla eriti usaldusväärselt (kui pole tegemist just tõelise kullaauguga, aga seda saad teada tagasisidest). Adekvaatsed poed on suhteliselt mugavalt ligipääsetavates ja inimestele kättesaadavates kohtades ning ka lahtioleku kellaajad vaat et lausa igapäevased. Kirbuka lahtioleku ajad näitavad, kui palju võib olla eeldatav külastajate arv.
*Uuri nende sotsiaalmeedia kontosid
Tänapäevasel internetiajastul on sotsiaalmeedia konto(de)st saanud ettevõtete uus visiitkaart. Vaata nii Facebooki kui Instagrami profiile ja tunneta, mis mulje need sulle jätavad. Kas tegemist on moodsa, ajaga kaasaskäiva ja interaktiivse äriga või võtab sotsiaalmeedia kontodel sind vastu hirmutav vaikus ja tühjus? Ettevõtted, kes panustavad oma turundusse, on tõenäoliselt ka parema kvaliteediga sisu poolest.
*Loe tagasisidet ja arvustusi
Öeldakse, et loll õpib enda, tark teiste vigadest. Seega on sotsiaalmeedia kontodele või kodulehele jäetud tagasiside ja arvustused kulda väärt, sest neist saab väga hea pildi ette pakutavate teenuste kvaliteedist. Proovi leida ka hashtagi järgi teiste ostlejate kogemusi ja tagasisidet piltide näol, sest need võivad anda teistsuguse emotsiooni kui ametlikult antud tagasiside. Samas ära unusta, et inimesed on erinevad ja mis ühele väga meeldib/ üldse ei meeldi, ei pruugi teisele nii tunduda.
*Hinda pilte
Pildid annavad palju tagasisidet kirbuka tasemest. Kas üles on pandud udused, kehva kvaliteediga ja suvaliselt tehtud klõpsud või on fotomaterjali loomisesse ning edastamisse panustatud? On suur tõenäosus, et kui pildid on ilusad ja head, siis on ka kogu kaup poes värskem, suurem ja parem.
*Käi kirbukas kohapeal tutvumas
Internet võib anda küll palju aimdust ja kujundada eelarvamus, aga kõige adekvaatsemalt saad kirbuka kvaliteeti hinnata ikkagi vaid siis, kui lähed kohapeale asja vaatama. Hinda puhtust nii saalis kui riietuskabiinides, vaata riiete kvaliteedi-hinna suhet, jälgi kui palju on erinevaid bokse ning kas kogu atmosfäär jätab sellise tunde, et tahaksid sinna veel tagasi minna.
Aeg on kullast kallim vara, eriti tänapäevases kiirustavas maailmas. Kui sa ei viitsi mööda kirbukaid riideid taga ajada, siis tule Uuskasutuskeskusesse. Too oma korralikud, puhtad ja terved riided jt esemed meile ning vaata keskuses ringi, sest võid leida endale äärmiselt lahedaid riideid, mööbliesemeid või muud põnevat väga väikese raha eest! Mõnus nn kaubavahetus on aega ja energiat väärt. Uuskasutuskeskusel on üle Eesti lausa kümme kauplust!
Loe samal teemal veel: Kirbuturg ja selle plussid-miinused