Särav teenindaja Ülle: “Klienditeenindus on nagu rollimäng.”
18. märts 2024
Hea teeninduse kuu puhul tegime juttu Tartu Riiamäe särava teenindaja Ülle Paaliga, kes on tagasiside järgi vaieldamatult üks klientide lemmikuid. Kuidas on ta võitnud klientide südamed ja miks klienditeenindus talle endale nii südamelähedane on, saad teada järgnevast vestlusest.
Millal asusid tööle Uuskasutuskeskusesse?
Liitusin Uuskasutuskeskusega 6. novembril 2017. Mäletan seda päeva hästi, kuna päike sillerdas ja sügisene päikesepaiste on mu suur lemmik. Töötasin varasemalt kingapoes ning mulle tundus põnev väljakutse asuda tööle riidepoodi.
Mis Sulle meeldib Uuskasutuskeskuses töötamise puhul?
Mulle meeldib, et saan anda asjadele uue elu. See, mis on ühe jaoks vana, on teisele uus ja suure väärtusega. Asjade ringluses hoidmine on mulle hästi oluline.
Lisaks motiveerib mind paindlik tööaeg. Olen varasemalt töötanud 12-tunnistes vahetustes, kuid praeguse töökorralduse puhul olen tänulik, et mulle jääb ka aega perega koos olemiseks.
Kuidas kirjeldaksid oma meeskonda?
Meil on super äge tiim. Meeskond on kokkuhoidev ja üksteisele toeks – kui vaja, siis nutame ja naerame koos! Meie kaupluses on ka väga püsiv tiim – paljud üle 7 aasta staažiga – ja see loob mulle turvatunde. Oleme aja jooksul üksteist hästi tundma õppinud ja ma tean, et alati on olemas kolleegid, kes toetavad ka isiklikes muredes. Nad on mulle nagu laiendatud perekond.
Sa oled alati särav, naeratus suul ja rõõmsameelne! Mis hoiab Sind elus rõõmsana?
Armastus oma ligimese ja elu vastu on kõige alus. Olen leidnud üles endas armastuse jõu ja teadvustan, et saan muuta vaid iseennast. Teisi inimesi saan armastan nii, nagu nad on, väärtustades ja arvesse võttes nende mõtteid. Samuti annab mulle jõudu mu perekond. Kõige ilusam asi maailmas on, kui lapselaps mind kallistab. Lapse käed on nagu kalliskivid ümber vanaema kaela.
Mida naudid klienditeeninduse puhul?
Klienditeenindus on minu jaoks nagu rollimäng. Ma astun lavale ja pakun inimestele värve, emotsioone ja rõõmu nende igapäevaellu. See on minu jaoks põnev tegevus ka pärast 30 aastat klienditeeninduses töötamist. Loomulikult tunnen ennast vahel ka väsinuna. Sellistel hetkedel panen selga jooksudressid, võtan koera ja lähen kasesallu jalutama ning patareid on taas täis laetud.
Milliseid õppetunde oled saanud klienditeeninduses?
Oluline on jääda alati rahulikuks ja iseendaks, märgata klienti ning temaga samale lainele jõuda. On oluline, millise mulje jätad endast ja kauplusest. Usun, et kui külvad headust, siis ka lõikad seda. Klienditeenindajana inspireerivad mind uued ideed ja koolitustelt saadud teadmised, mis annavad mulle tiivad, et lennata edasi kõrgustesse.
Räägi meile mõni vahva seik, mis nende aastate jooksul on juhtunud?
Aasta aega käis meil kaupluses kaunis naine, kes poodi sisenedes alati lehvitas ja naeratas. Ainus mure oli, et ma ei saanud aru, millises keeles temaga suhelda. Proovisin eesti, inglise, vene keeles, mitte ükski ei toiminud! Nii see aasta möödus, naine tuli kauplusesse, ostis vajaliku, naeratasime ja lehvitasime teineteisele.
Ühel päeval tuli ta aga kauplusesse, šokolaad käes, ja näitas mulle telefoniekraanilt kirja. Kiri oli tõlgitud poola keelest ning seal seisis, et tema mehel sai missioon läbi ning nad suunduvad tagasi kodumaale, aitäh selle headuse eest aasta vältel! Ma ulatasin ta suunas üle leti käed, ta haaras minust kinni ja kallistas tugevalt. See tegi mu südamele pai ja pani hinge helisema.
Märts on hea teeninduse kuu. Kiida teenindajat siin!
Eliis Tammela, kogukonnahoidja